Wednesday, December 11, 2013

51

මේකට දාන්න නම් ගොඩාක් හිතට ආවා. "51 වන පියවර", "51 වන සැතපුම", "51 වන විරාමය"... අනේ මන්දා, අන්තිමේ නිකන් ම නිකන් "51" කියලා දැම්මා.



ම්ම් ලෝකෙ මිනිස්සු කරන්නෙ මහ පුදුම වැඩ නෙ. දැන් ගත්තාම, ගොඩාක් මිනිස්සු 50 වෙනි උපන්දිනේ, ස0වත්සරේ, මතක සැමරුම අරක මේක කියලා 50 වෙනි ඒවා සමරනවා නෙ. ඒත් වැඩේ කියන්නෙ 50න් වෙන්නෙ එක්තරා කාල සීමාවක් ඉවර වෙන එක නෙ. එතකොට අලුත් කාල සීමාව පටන් ගන්නෙ 51න් නෙ. හැම අවුරුද්දෙම අපි දෙසැම්බර් 31 වෙනිදා රෑ පාටි දාලා, බීලා, නටලා අලුත් අවුරුද්ද එනකොට වැටිච්ච වැටිච්ච තැන් වල ගොරව ගොරවා නිදි නෙ. හරි. දැන් ඇති පීලි පැන්නා. මේ මම "අස්වින්දයාගෙ ලෝකෙ" ට ලියන 51 වෙනි පෝස්ටුව. බලන් යනකොට ලිපි පනහක් ලියන්න මට අවුරුදු 4කට බොහොම කිට්ටු කාලයක් ගිහින් නෙ. :ඩී අන්න ඒ නිසා මේක ටිකක් විශේෂ දෙයක් විදියට ලියන්න ඕනකමක් ගොඩාක් දවස් ඉඳලා හිතේ තිබුණා. ඒත් ඒ විශේෂත්වෙ මොකක් වෙන්න ඕන ද කියලා හිතාගන්න බැරුව සෑහෙන කාලයක් ගත කරන්න මට සිද්ධ වුනා. මුලින් ම හිතුවා මo ගැන දෙයක් ලියලා ම නැති එකේ මම ගැන විස්තරයක් ලියන්න ඕන කියලා. ඒත් මo ගැන එහෙමට ලියන්න තරම් දෙයක් හොයාගන්න බැරි වුනා නෙ. ඊට පස්සෙ හිතුවා අනේ කිසිම විශේෂයක් ඕන නෑ කියලා. ඒත් ඒ අයිඩියා එකත් එච්චරම ෆිට් උනෙ නෑ. අන්තිමේ මo හිතුවා හැමදාම මාත් එක්ක හිටිය අයට ස්තුති කරන්න මේ පෝස්ට් එක පාවිච්චි කරන්න. කවුරු හරි කෙනෙක් මග හැරිලා නම් ඒක ගැන ඉස්සෙල්ලාම මම සමාව ඉල්ලනවා.



ඉස්සෙල්ලාම මම ස්තුති කරන්නෙ මගෙ පෙම්වතී, මෙලීසා ඩි ක්‍රෙට්සර්. (මොකෝ ගෙදර ඉන්නත් එපැ‍යි :ඩී :ඩී) ඇත්තටම මම හොඳටම දන්නවා ඔයාට මම ලියන ගොඩාක් දේවල් තේරෙන්නෙ නැති බව. ඒ වුනත් ඔයා ඒ හැමදෙයක් ම කියවනවා නෙ. මo කියවනකොට අහන් ඉන්නවා නෙ. ඔයා නැත්නම් මට කිසිම දෙයක් ලියන්න වෙන්නෙත් නෑ. වෙන විදියකට ඒක කියන්න නම් තේරෙන්නෙ නෑ. ඔයාට ගොඩාක් ස්තුති. :ඩී

ඊළඟට ඉතින් මගේ නoගිලා දෙන්නා. අස්විනී, නෙලුනි. මට කොච්චර පරාල ඇණ දෙකක් වුනත් මගේ හැමදේකදිම වගේ "අස්වින්දයාගෙ ලෝකෙ"ත් එක්ක හිටියාට වගේම, ඉන්නවාටත් ගොඩාක් ස්තුති. (එක්කො ඕන නෑ. ඔහෙලට මොකට ද ස්තුතියක් :පී :පී) ඊලඟට මගේ හොඳම යාලුවා, උපේක්ෂා. හැමදාම මo ලියන ඒවගෙ වැරදි පීර පීර හොයන එකටයි, මo ලියන දේවල් මගේ දිහා අනෙක් අය බලන විදියට බලපායි කියලා වද වෙන එකටයි තමයි ඔයාට ස්තුති කරන්නෙ. හහ් හහ් :ඩී 


අස්වින්දයාගෙ ලෝකෙට ලියන දේවල් ඉස්සෙල්ලාම කියව කෙනා, වත්මි, හොඳ නරක දෙකම ශේප් එකේ කියන එකටයි, ප්‍රූෆ් රීඩින්ග් කරන එකටයි, මගෙත් එක්ක හැම වෙලාවකදි ම හිටියාටයි හැම දේටම් ඔයාට ගොඩාක් ස්තුති. (ඔන්න දැන් බනින්න නම් එපා :පී)

විල්හාරි, ඇත්තටම ඔයාට ස්තුති කරන්නෙ මාව සහ මo ලියන බ්ලොග්ස් වලට ෆ්‍රී පබ්ලිසිටි දෙන එකට. :ඩී විශේෂෙන් ම කෙල්ලො අතරෙ. :පී ඔයාට නම් කෝක් එකක් ම අරන් දෙන්න වටිනවා.  

ඊලඟට අපේ කලුවා, මචන් ඔන්න මo ප්‍රසිද්දියේ එක දෙයක් පිලිගන්නවා. උඹ නිතරම කියනවා නෙ මo බ්ලොග් ලියන්නෙ කෙල්ලො දාගන්න කියලා. ඒක සම්පූර්නෙන් ම වැරදි ම නෑ. :පී ඒකත් එක හේතුවක් තමයි.

චතුරයා, මචන් අනිවා කවදා හරි උඹ ගැන් ෆුල් පොස්ට් එකක් ලියනවා මයි. උඹ තරම්, කෙනෙක් ගැන ලිව්වාම ඒක අගේ කරපු කෙනෙක් මට හම්බ වෙලා ම නෑ. :ඩී 


ශoකයා, වැම්පයර්ස්ලා ගැන පොස්ට් එකක් තියෙයි ද කියලා බලන්න හැම එකක් ම කියවන එකට තෑන්ක්ස් මචන්. :පී. බාරෙ, උඹ තමයි රොමෑන්ටික් කතා ලියන්න ගෝ එකක් අරන් දුන්නෙ. ස්තුති මචන්. අශ්වින්, උඹ තරම් ෆුල් සීරියස් දේවල් කතා කරන්න එකෙක් හම්බ වෙලා ම නෑ බන්. මo ලියන ඒවා ඇතුලෙ උඹේ අදහසුත් සෑහෙන දුරකට තියෙනවා මචo. මo ලින්ක් එකක් එවනවකන් බලo ඉන්න සසිත්, ශානක. ස්තුති මචo.

"අපි ඉන්නෙ අස්වින්දයාගෙ ලෝකෙ ඇතුලෙ - ගවීන්, ඔශේ" ඒ කියපු එක පට්ටෙට වැදුනා බන්. බොක්කෙන් ම ස්තුතිය. :ඩී සචිත්, උඹ කිව්වට පස්සෙ තමයි මo ෆොන්ට්ස් ලොකු කරේ. :ඩී නවීන්, උඹ ගොඩාක් වෙලාවට වචන වලින් උදව් කරලා තියෙනෝ බන්. අනිවා උඹේ මැගසින් එකට ම ලියoනෝ. භාතිය, ස්තුති මච0 අනිවා ජාතික වීරයා කතාව තාම අමතක නෑ. :ඩී චන්දීර, උඹට නම් ඉතින් ස්තූති කොරන්නෙ නෑ. :පෙ :ඩී මල්ක, කනිෂ්ක, නිපුන, මනීෂ, චව්වා, බුල් ඩෝග්, විශ්වන්ත,  බටයා, සුදු චූටි, හසල, උඹලා ඔක්කෝටම ස්තුති මචoලා.. 


ඇමැන්ඩා, :ඩී, ඔයා කැමතිම අර සමනලයාගෙ එකට නෙ. තැන්ක්යූ වේවා ලොකු නoගි. :පී සඳු, මෙලෝ දෙයක් තේරෙන්නෙ නෑ කිය කියාත් කියනවා නෙ. හහ් හහ් පවන් අක්කි, අපි වෙලාවක සෙට් වෙලා තව කතා කරමුකෝ. එතකන් මේ ස්තුතිය. :ඩී සමනලී, සියුමි, නාඩියා, රෙහානා, කවුශි නoගි, (ලිව්වා හරි ද මන්දා :පී) හැමදාම මේන් ඇක්ට්‍රස් වෙන ස්ටෙෆනි, සැන්ඩෝරා, වැප්, චන්දුලී,
විදර්ශි හැම කෙනෙක්ටම ගොඩාක් ස්තුති මෙච්චර කල් මo ලියන දේවල් කියෙව්වාට සහ වචනෙකින් හරි උදව් කරාට.  


මම තවත් අයට කියවන්න මුලින්ම දෙයක් ලිව්වෙ "අස්වින්දයාගෙ ලෝකෙ"න් තමයි. මo ගොඩාක් දේවල් ඉගෙන ගත්තෙ, මිනිස්සු මාව අඳුරගන්න පටන් ගත්තෙ, මo කවුද කියලා, මo හිතන්නෙ පතන්නෙ, දේවල් කරන්නෙ කියන්නෙ කොහොමද කියලා මට අනිත් අයට කියන්න උදව් කරේ මේ බ්ලොග් එක. ජර්නල්ස් වලට ලියන්න, කෙටි චිත්‍රපටි තිර රචන ලියන්න, සී.වයි එකේ ස්පීචස් කරන්න ඒ හැම දේකටම මුල හදාගත්තෙ මේකට ලියලා තමයි. මේ තියෙන ලිපි පනහ ඇතුලෙ මo ගොඩාක් දේවල් කියන්න උත්සාහ කරලා ඇති. ජීවිතේ, ආදරේ, සමාජෙ, ඉතිහාසෙ එක එක විදියේ දේවල් ගැන. ඒ වගෙන් අස්වින්දයාගෙ ලෝකෙට එන ඔයාලගෙ ජීවිත වලට ඵලයක් තියෙන මොකක් ම හරි දෙයක් දෙන්න තමයි මම උත්සාහ කරන්නෙ. මෙච්චර කල් මාත් එක්ක හිටියාට සහ, ඉස්සරහටත් ඉන්න්වාට අයෙම සැරයක් හැමෝටම ස්තුතියි.. :ඩී :ඩී 



ප.ලි.- අඩේ දෙන්නෙක් අමතක වුනා නෙ, සෙනුරි, දෙවින්, උඹලා දෙන්නාටන් කරපු හැම උදව්වටම ගොඩාක් ස්තුති. :ඩී

0 comments :

Categories