Saturday, June 30, 2012

හායි! බායි!! (අතිශයින් ම පෞද්ගලිකයි)

    මේක අතිශයින් ම පෞද්ගලික පෝස්ටුවකි. මූනුපොතේ ලින්ක් එකක් නොදාන්නේ ඒ නිසා ය. ඔක්කොට ම කලින් මගේ සුවදුක් විමසූ සැමට ඉස්තුති කරමි. උඹට තියෙන්නේ අහවල් ලෙඩේ දැයි විමසූ හැම එකාටම මගේ හද පිරි තුති ය. :ඩී දැන් නම් ටික ටික හොඳ වෙමින් පවතී. ඒත් ඔලුවේ කැරකිල්ල අඩු නැත. "තිතට මතෙන්" ගැලවී "මතට කොමාවක්" දමා ඇත්තෙමි. (එය තිතක් නොවන බව කරුණාවෙන් සලකන්න. :පී). උඹට කෝමදැයි නිතරම අසන "මැන්ඩිට හා නිත්‍යාට ගොඩාක් ණයගැති ය. ඒ වගේම කියන්න දෙයක් තිබේ. හැම එකාම මට එක එක ඒව කවන්න ට්‍රයි කරන එක, එකෝමත් එක වෙලාවකට මළ ඇණයකි. ඒත් ඒ මගේම හොඳට බව ද මම දනිමි. උඹල වගේ හිතවතුන් ලබ්බනට මම "ලකී" උන එක ගැන හිතට සිරාවටම ෆිට් ය. :ඩී



     මේ දවස් ටිකේ හරියට ක්ලාස් යන්න බැරි උනෙත්, ගිය ඒවගෙ "දක්ශයන්ගේ පේලියෙ, (අන්තිම පැත්තෙන් පළවෙනි එක :ඩී) හිටියෙත් අසනීප තත්වය මත ය. ජනක සර් ගේ පළවෙනි ටෙස්ට් එක මම ලොවෙත් නැතිවෙන්න ම කලෙමි. (මොකුත් ලියන්න බැරි උන එක වෙන ම කතාවක් ය.) ලබන සතියෙ මාක්ස් දෙන කොට හැන්ගෙන්න තැනක් මේ දවස් වල සොයමින් සිටිමි. හිට්ලර්ගෙ ටියුට් එකේ ගනන් දෙකහමාරක් හැදීමට දවස් තුනක් තිස්සෙ දත කමි. කෝම හරි ඒකට ගේම දෙන්න හිතාගෙන සිටිමි. :ඩී



     ම්ම් මේකෙ ලියන්න ගොඩක් දේවල් හිතාගෙන හිටි නමුත් හිතට සිතුවිලි ගලා ඒමේ පොඩි මෙව්ව එකක් පවතී. (අහපියකො බලන්න තොට තාමත් වැඩි ද කියල එකෙක්. :පී) 



    අහ්! ඊයෙ, මම ඇය දුටුවෙමි. ඇය වෙනදටත් වඩා සුන්දර ලෙස දුටිමි. ඒත් දැන් ඇය ලොකු ලයින් එකකි. මෙඩිකල් කොලේජියේ නිසා අමුතු රැස්පෙක්ට් එකක් ඇත. මේව මතක් වෙනකොට පයනු අත දිගලෝ යනු ය. ජීවිතේ හැටි එහෙම ය. දැන් මට දුකක් නැත. "Life holds circumstances, but circumstances never hold life" කියල අපේ කලන් කිව්ව එක මට හොඳට මතකය. ඒක නිසා ඔක්කොම ශේප් වෙමින් පවතී. :ඩී ම්ම්ම් කෙල්ලො කතා මේ ඇතිය. :)



    අහ්හ් ම්ම් "නුවර යුගේ" විදියට කතා කරන එක මාර ආතල් ය. "කවි කඳුරෙන්"(සුමේත්‍රා රාජකරුණානායක ) ලද පන්නරයට, "බුද්ධිකගේ යට ගිය දවස" කියවීමෙන්  ඔක්සිජන් ලැබුනි. අහ්හ් මේ දවස් වල මම වැඩියෙන් ම අහන සoගීතය "Yanni's Prelude " ය. එහි වාදනය කරන අවුරුදු 3000ක් පරන "ඩුඩුක්" නම් ඉන්ස්ටෘමන්ට් එක මගේ හැඟීම් වලට ම කතා කරනවා ය. තව "Paolo Nutini" ගේ "Last Request " සින්ග් කරන්නට පොඩි ට්‍රයි එකක් දෙමි. ඒක නම් සිරාම සිරා ය. 




"Grant my last request,

And just let me hold you.

Don't shrug your shoulders,

Lay down beside me.

Sure I can accept that we're going nowhere,

But one last time let's go there,

Lay down beside me...."





 දැන් මට නිදිමත ය. නිදාගන්න ඕන ය. ඔක්කොටම "ගුඩ් නයිට්" ය! :ඩී 




මෙම පෝස්ටුවේ අරමුණ පසුගිය දිනවල හිතවතුන් සමග කතාබස් කිරීමට නොහැකිවීමෙන් ඇතිවූ රික්තය පිරවීම පමණක් බව කරුණාවෙන් සලකන්න.

0 comments :

Categories